Thursday, September 23, 2010

Tak sama dengan Malaysia tanah airku!..










Alhamdulillah, setelah beberapa lama nekcun sekeluarga menyambut dan meraikan kedatangan Syawal di beberapa tempat, negeri dan negara, akhirnya kami selamat kembali ke tanah air dan rumah kami di Shah Alam pada hari Selasa 22/9/2010. (Nekcun beraya ke negara asal belah emak nekcun dan beberapa negara lain yang berhampiran selepas itu!.. hehehe..)


Hujan emas di tempat orang, hujan batu di tempat sendiri, walau apapun keadaannya sedap lagi di tempat sendiri! Itulah ungkapan Melayu yang nekcun sekeluarga dapat rasakan ketika jauh dari Malaysia!…


Nekcun rasa, masih tidak terlambat untuk nekcun mengucapkan SELAMAT HARI RAYA, MA’AF ZAHIR BATIN kepada kekawan semua.




Nekcun juga ingin mengambil kesempatan ini untuk memohon ampun dan ma’af dari kekawan kerana tidak dapat membalas kad-kad dan juga SMS ucapan selamat hari raya yang telah dikirim /dihantar kepada nekcun disebabkan beberapa sebab yang tidak dapat dielakkan. Namun, ketahuilah bahawa nekcun amat menghargai semua kiriman kekawan itu dan nekcun berharap agar persahabatan yang terjalin akan terus kekal sehingga ke akhir hayat….

p/s: Sajer nak share ngan kekawan beberapa gambar-gambar yang sempat nekcun rakamkan sebagai kenangan…





<> teringat masa honeymoon dulu... hehehe...










<> Atok sempat ambil dan rasa buah kurma yang fresh tu!...









<> Terlupa sekejap yang cucu ada kat depan tu tengok Tok ayah & Tokma dia posing!... hehehe...

2 comments:

sal said...

salam.rindu nak baca entry baru Nek Cun.Tertanya2 ke mana menyepi...rupanya makan angin ke luar negara..alhamdulilah , ada peluang ke sana..
selamat Hari Raya, maaf zahir batin.

maza said...

uiks... ada bawa balik ke kurma barang setandan dua yg itew.. heheheh

boleh ler maza merasa lepas ini...